1.1. Käesolevad ostu-müügireeglid (edasises – reeglid), mis reguleerivad suhteid ostja ja Smartlukud OÜ, registrikoodiga 16958596 (edasises – müüja) Smartlukud OÜ vahel, kujutavad endast kohustuslikku juriidilist dokumenti, milles sätestatakse poolte õigused ja kohustused, kauba tellimise ja selle eest tasumise, tarnete ja tagastamistingimuste kord, samuti muud smartlukud.ee internetikaupluses ostmist ja müümist puudutavad sätted.
1.2. Ostja väljendab oma nõusolekut käesolevate reeglitega, registreerudes smartlukud.ee internetikaupluse veebilehel ja/või kaupu ostes.
1.3. Müüja jätab endale õiguse reegleid igal ajal muuta, täiendada ja parandada. Reeglite muudatused ja täiendused jõustuvad hetkel, mil need avaldatakse veebilehel smartlukud.ee
1.4. smartlukud.ee internetikaupluses registreerimiseks ja ostmiseks on õigus ainult:
1.4.1. teovõimelistel füüsilistel isikutel, s.t täisealiseks saanud isikutel, kelle teovõimet ei ole kohtulikus korras piiratud;
1.4.2. neil 14–8-aastastel isikutel, kes on saanud oma vanemate või eeskostjate nõusoleku, välja arvatud juhul, kui alaealine isik haldab oma sissetulekuid iseseisvalt;
1.4.3. juriidilistel isikutel;
1.4.4. kõigi eelnimetatud isikute volitatud esindajatel.
1.5. Ostja, kinnitades oma nõusolekut reeglitega, kinnitab, et juhindudes punktist 1.4. on tal õigus smartlukud.ee internetikaupluses registreeruda ja kaupu osta.
2.1. Ostja ja müüja vaheline leping jõustub hetkel, kui ostja, olles valinud ostetava kauba ja vormistanud ostukorvi, kinnitab kokkulepet, märkides linnukese järgmise tekstirea kõrval olevasse ruutu: Nõustun ostu- ja kauba tagastamise tingimustega.
2.2. Pärast ostu-müügilepingu sõlmimist muutuvad ostja poolt tellimuse teostamise ajal näidatud tootevalik, kogus, tarnetähtaeg ja muud tingimused lepingu kohustavateks ja lahutamatuteks osadeks.
2.3. Ostu-müügilepingud registreeritakse ja säilitatakse smartlukud.ee andmebaasis.
3.1. Ostjal on õigus osta smartlukud.ee internetikauplusest kaupu vastavalt käesolevatele reeglitele.
3.2. Ostjal on õigus kaup 14 päeva jooksul tagastada.
4.1. Juhul, kui leping Ostja algatusel lõpetatakse, jätab Müüja raha tagastamisel endale õiguse pidada kinni järgmised summad.
4.1.1. Kui ostja tühistas tellimuse enne seda, kui müüja tellitud kauba põhilaos reserveeris ja selle eest tasus, on tagastusteenuse tasu 3 (kolm) eurot.
4.1.2. Kui ostja tühistas tellimuse pärast seda, kui müüja tellitud kauba põhilaos reserveeris ja selle eest tasus, on tagastusteenuse tasu 5 (viis) eurot.
4.1.3. Kui ostja tühistas tellimuse pärast kauba kättesaamist, on tagastusteenuse tasu 5 (viis) eurot ja kauba pealattu tagasisaatmise maksumus arvutatakse vastavalt reeglite punktile 8.4.8.
5.1. Ostja on kohustatud omandatud kauba eest tasuma ja võtma kauba vastu käesolevate reeglitega sätestatud korras.
5.2. Kui Ostja kauba kohaletoomise ajal keeldub kaupa mõjuva põhjuseta vastu võtmast, on ostja kohustatud katma kauba saatekulud.
5.3. Ostja kohustub hoidma ja mitte edastama kolmandatele isikutele andmeid, mis on vajalikud smartlukud.ee internetikaupluse veebilehele sisse logimiseks. Sisselogimiseks vajalike andmete kaotsiminekul on ostja kohustatud sellest viivitamatult smartlukud.ee-le teatama. Smartlukud.ee ei vastuta kolmandate isikute tegevuse eest, kes kasutavad sisselogimisandmeid enne teate saatmist ja võimalust muuta ostja andmeid administraatori poolt. Eelnimetatud asjaoludel on smartlukud.ee-l õigus arvata, et internetikaupluses sooritatud tegevused viis läbi Ostja.
5.4. smartlukud.ee internetikaupluse ostjad on kohustatud pidama kinni käesolevatest reeglitest ja muudest internetikaupluse veebilehel esitatud tingimustest ning mitte rikkuma Eesti Vabariigi õigusakte.
6.1. Müüja kohustub pakkuma võimalust kasutada internetikaupluse teenuseid, mille osutamise tingimused on sätestatud käesolevate reeglitega, samuti teiste smartlukud.ee internetikaupluse sätestatud reeglitega.
6.2. Müüja kohustub toimetama ostja omandatud kaubad tema näidatud aadressile vastavalt käesolevates reeglites sätestatud tingimustele.
6.3. Müüja kohustub austama ostja õigust talle kuuluva isikliku informatsiooni privaatsusele.
6.4. Olukorras, kus müüja ei saa ettenägematute asjaolude tõttu kohale toimetada kaupu, mida ostja on smartlukud.ee internetikauplusest tellinud, on müüja kohustatud pakkuma ostjale analoogseid kaupu. Kui ostja sellest pakkumisest keeldub, kohustub müüja tagastama ostja tasutud raha 5 (viie) tööpäeva jooksul.
6.5. Ostjale, kes kasutab oma õigust, mis on nähtud ette käesolevate reeglite punktis 3.2, kohustub müüja tagastama tasutud raha mitte hiljem kui 14 päeva möödudes alates kauba tagastamisavalduse esitamisest.
7.1. Kaupade maksumus smartlukud.ee internetikaupluses näidatakse eurodes.
7.2. Sooduspakkumistel on näidatud kaupade jaemüügihinnad (läbikriipsutatutena), mille on esitanud tarnijad või ametlikud edasimüüjad. Läbikriipsutatud hinnad on tootja soovitatud jaemüügihinnad.
8.1. Kõikide müüdavate kaupade tarbimisomadused on esitatud toodete kirjeldustes. Müüja ei vastuta selle eest, et internetikaupluses olemasolevate kaupade värv, kuju või muud parameetrid ei pruugi ostja kasutatava monitori omaduste tõttu vastata kauba tegelikule suurusele, kujule ja värvile.
8.2. Müüja vastutab ostja ees kauba üleandmise ajal esinevate defektsete kaupade eest. Kaupadele kohaldatakse Eesti Vabariigis seadustega sätestatud garantiiaega.
8.3. Soovides kaupa käesolevate reeglite alusel tagastada, peab ostja täitma kaupade tagastamisdokumendi ja esitama selle koos tagastatava kaubaga ning teavitama müüjat vastavalt punktis 3.2. esitatud tingimustele.
8.4. Kauba tagastamisel tuleb täita järgmisi tingimusi.
8.4.1. Toode tuleb tagastada samas pakendis, milles see tarniti. Pakend ei tohi olla kahjustatud, see peab olema puhas, nõuetekohaselt ette valmistatud ja pakendatud.
8.4.2. Toode ei tohi olla ostja poolt rikutud, s.t omada mehaanilisi või teistsuguseid kahjustusi.
8.4.3. Toode ei tohi olla kasutatud ega kaotanud oma kaubandusliku välimuse (etiketid ei tohi olla kahjustatud, kaitsekiled eemaldatud jne) (käesolevat punkti ei kohaldata juhul, kui tagastatakse ebapiisava kvaliteediga toode).
8.4.4. Tagastatava kauba komplektsus peab olema samasugune nagu selle saamise hetkel.
8.4.5. Kauba tagastamisel tuleb esitada ostu tõendav dokument, garantiitalong (kui see väljastati) ja täidetud dokument kauba tagastamise kohta.
8.4.6. Müüjal on õigus keelduda ostja tagastatava kauba vastuvõtmisest, kui kauba tagastamise tingimustest ei ole kinni peetud.
8.4.7. Ostjal ei ole õigust ostu-müügilepingust taganeda ja kaupa tagastada, kui ta on kaupa rikkunud või oluliselt muutnud kauba välimust.
8.4.8. Kaup saadetakse tagasi müüja väljastuspunkti Eestis kulleriga või Itella SmartPOSTi, Omniva või DPD kaudu ning ostja tasub selle saatmiskulud. Kauba lõpplattu tagasisaatmise maksumus määratakse saadud transpordiarve alusel. Kauba tagasisaatmise maksumus arvestatakse maha tagasimakse summast.
8.4.9. Kauba tagastamine toimub müüja kehtestatud viisil.
8.4.10. Kui kaup tagastatakse õiguse alusel, millele on osutatud punktis 3.2, tasub ostja kauba tagastamisega seotud kulud vastavalt punktile 4.
8.4.11. Raha tagastatud kauba eest tagastatakse ülekandega pangaarvele. Müüja ei vastuta tagastatud kauba eest tehtud ülekande hilinemise eest, kui ostja on esitanud raha tagastamiseks ebaõiged andmed või need esitamata jätnud.
8.5. Ostja ei saa tagastada kaupa, mille tagastamise tingimusi ei ole Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud.
8.6. Müüja suhtleb ostjaga, kasutades registreerimisvormile märgitud e-posti aadressi ja telefoninumbrit, ning ostja võib kasutada kõiki sidekanaleid, mis on esitatud smartlukud.ee internetikaupluse veebilehe jaluses.
9.1. Ostja vastutab täielikult enda poolt registreerimisvormil esitatud andmete õigsuse eest. Kui ostja on esitanud registreerimisvormil ebatäpsed andmed, ei vastuta müüja tagajärgede eest ning omandab õiguse nõuda ostjalt otseste kahjude hüvitamist.
9.2. Ostja vastutab täielikult tegevuste eest, mida ta smartlukud.ee internetikauplusse registreerinuna sooritab.
9.3. Ostja vastutab oma registreerimisandmete ohutuse eest. Kui registreerimisandmeid kasutab kolmas isik, loetakse ta ostjaks.
9.4. Müüja vabaneb igasugusest vastutusest kõigil neil juhtudel, kui kahju on tekkinud selle tulemusel, et ostja, vaatamata müüja soovitustele ja isiklikele kohustustele, ei ole käesolevate reeglitega tutvunud, kuigi sellist võimalust talle pakuti.
9.5. Kahju tekkimisel hüvitab süüline pool teisele poolele otsesed kahjud.
10.1. Müüja võib korraldada erinevaid kampaaniad, nende tingimusi igal ajal muuta ja lõpetada nende kehtivuse.
10.2. Müüja võib ostjatele pakkuda virtuaalvaluutaühikuid, mida saab kasutada ostetud kaupade eest tasumiseks ainult smartlukud.ee internetikaupluses.
10.3. Juhul kui ostja omandab kauba, mille ostmisel ta kasutab virtuaalvaluutaühikuid, ning kasutab käesolevate reeglite punktis 3.2. sätestatud kauba tagastamisõigust, siis kauba ostmisel kasutatud virtuaalvaluutaühikute summa arvestatakse ostja tagastatava kauba maksumusest maha.
10.4. Virtuaalse valuuta ühikuid ei vahetata eurodeks.
10.5. Kui tellitud kauba maksumus on kupongi maksumusest väiksem, hinnavahet välja ei maksta.
11.1. smartlukud.ee jätab endale õiguse lõpetada tegevus; täiendada ja muuta oma äranägemisel käesolevaid reegleid ja teisi reeglitega seotud dokumente, teavitades sellest ostjat internetikaupluse veebilehel. Reeglite täiendused ja muudatused jõustuvad nende avaldamise hetkest, s.t. päeval, mil need esitati internetikaupluse süsteemis.
11.2. Juhul, kui ostja ei nõustu reeglite uue redaktsiooniga, osaliste täienduste ja muudatustega, on tal õigus keelduda nende täitmisest tingimusel, et ta kaotab õiguse kasutada internetikaupluse teenuseid.
11.3. Kui ostja jätkab pärast reeglite muutmist internetikaupluse teenuste kasutamist, loetakse see tema nõustumiseks reeglite uue redaktsiooni, osaliste täienduste ja muudatustega.
11.4. Käesolevad reeglid on koostatud Eesti Vabariigi õigusaktide alusel.
11.5. Käesolevatest reeglitest tulenevaid suhteid reguleerivad Eesti Vabariigi seadused.
11.6. Kõik käesolevate reeglite rakendamisel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui erimeelsusi ei ole võimalik lahendada läbirääkimiste teel, lahendatakse need Eesti Vabariigi seadusandlusega kehtestatud korras.
11.7. Pooled vabanevad käesolevate reeglite täitmise kohustusest, kui nende täitmine osutub võimatuks vääramatu jõu mõjul.
1.1. Smartlukud OÜ vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantiiprotseduure, aga ei tee ise seadmetele garantiiremonti. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel tehakse garantiiremonti Smartlukud OÜ vahendusel maaletooja või tootjatehase kaudu.
1.2. Garantiihoolduse aluseks on Smartlukud OÜ väljastatud müügidokument ja vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on garantiiremondi teostajal õigus tasuta garantiiremondist keelduda.
2.1 Kõigi Smartlukud OÜ e-kaupluses müüdavate kaupade puhul kehtib eraisikust tarbija jaoks vähemalt 24-kuuline garantii. Juriidilisest isikust ostja puhul kehtib tootja poolt määratud garantiiaeg.
2.2. Garantiiperioodi arvestatakse alates asja ostjale üleandmisest.
2.3. Garantiitähtaja kulg peatub ajal, mil ostja ei saa asja kasutada lepingutingimustele mittevastavuse tõttu, mille eest vastutab müügigarantii andja (garantiiremondi aeg).
2.4. Garantiiaja pikkus ja reageerimis- või hooldusaja kestus on määratud kauba maaletooja poolt.
2.5. Eraldi ostetavad garantiilaiendused tuleb kliendil endal registreerida vastavalt kaasaantud juhendile 30 päeva jooksul. Kui seda ei tehta, siis garantiilaiendus ei kehti.
2.6. Garantiiperioodil lepingust taganemine on võimalik vaid tootja otsusel.
3.1. Garantiiremonti tehakse tootja hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel tehakse garantiiremonti Smartlukud OÜ vahendusel tarnija või tootjatehase kaudu.
3.2. Kliendil tuleb garantiiremonti minev kaup toimetada autoriseeritud teeninduskeskusesse. Lähemat informatsiooni saab meiliaadressil smartlukud@gmail.com
3.3. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud, asendab tootja või maaletooja seadme garantiikorras samaväärse või parema seadmega.
3.4. Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on tarbijal ka muud seadusest tulenevad õigused (nt pretensioonide esitamise õigus vastavalt VÕS § 218 lg 2).
4.1. Kuluva iseloomuga osad ning pakend ja dokumentatsioon;
4.2. Kasutaja andmed, mis on hävinud seadme riknemisel või garantiiremondi tagajärjel. Andmete varundamine on kliendi kohustus;
4.3. Tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired.
4.4. Garantii kaotab kehtivuse kui seadmel on tuvastatud ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt;
4.5. Garantii kaotab kehtivuse kui seadmel on tuvastatud ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud mittetöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel, elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest;
4.6. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest;
4.7. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest (toote kasutamine tavalisest erinevates keskkonnatingimustes).
Saada info praeguse luku kohta koos piltidega ja vastame Sulle esimesel võimalusel.